Odpowiedzi

2009-12-06T17:06:11+01:00
Można przetoczyć tylko grupę krwi 0, ponieważ biorcą 0 może byc kazdy a dawcą tylko 0
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:10:38+01:00
Pacjentowi z grupą krwi 0 można podać tylko tą samą grupę krwi z czynnikiem RH plusowym lub minusowym

myslę ,że bedzie dobrze :)
2 2 2
2009-12-06T18:39:58+01:00
Do krwi 0 mozna przetoczyć wszystkie te grupy krwi.
Jest to bardzo dobra grupa krwi.
9 1 9