hejkaa:***
temat:dziś trochę muzyki

dopasuj wykonawców do piosenek:
a)the climb
b)otwórz oczy
c)poker face
d)dirty diana
e)czy ten pan i ta pani
f)nie moge cie zapomnieć


zasady te co zwykle kto pierwszy ten lepszy (oczywiście mósi być dobrze)
p.o.w.o.d.z.e.n.i.a:)))))
mara1515

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:04:32+01:00
A)the climb - Miley Cyrus
b)otwórz oczy Gosia Andrzejewicz
c)poker face - Lady gaga
d)dirty diana - MICHAEL JACKSON
e)czy ten pan i ta pani - ANIA WYSZKONI
f) Chylinska agnieszka
1 5 1
2009-12-06T17:04:53+01:00
A) Miley Cyrus
b) Gosia Andrzejewicz
c) Lady Gaga
d)Michael Jackson
e) Ania Wyszkoni
1 5 1