Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Hebo
  • Początkujący
2009-12-06T17:15:02+01:00
American saola
hawaje
nukuaolfa
fidzi
kamczatka
Dzieje sie tak poniewaz na polodniiku 180stoppni jest linia zmiany daty

2009-12-06T20:11:54+01:00
Wschodnia azja-ponieważ tam wcześniej obowiązuje linia zmiany daty i jeśli u nas przykładowo jest 11.00 to u nich jest 23.00 żeby sprawdzić która godzina jest u nich trzeba godzinę przesunąć o 12.00 godzin do przodu...;]