Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:12:14+01:00
1.Obwód:
Szerokość -> 43,6[m]
Długość -> 43,6[m] x 1,6 = 69,76[m]
2 x 43,6[m] + 2 x 69,76[m] = 87,2[m] x 139,52[m] = 226,72[m]
Pole -> 43,6[m] x 69,76[m] = 3041,536[m2]

2.80km/h = 20km/15min = 140km/105min
140km przejedzie w ciągu 1h i 45 min.
2009-12-06T17:12:41+01:00
1.
szer=43.2
dl=1.6*43.2=69.12

L=2*43.2+2*69.12=86.4+138.24=224.64m
P=43.2*69.12=2985,984m^2

2.v=s/t => t=s/v
t=140km/80km/h=1h 45 min

xDD
2009-12-06T17:15:36+01:00
Zad1
43,2*1,6=69,12m
Ob=2a+2b
Ob=2*43,2+69,12*2=86,4+138,24=224,64
zad2
80km=1h
140km=X

80X=140km

X=1,75=1h45min