Odpowiedzi

2009-12-06T17:16:15+01:00
DROGA MLODZIEZY!
Ja jakO wasz kOlega z klasy chcialabym was zachecic dO jednej pOstaci. na pewnO wiecie ktO tO jest! kOcha kazdegO malegO i duzegO. bOgategO jak i rOwniez biednegO. Wiecie juz ktO tO jest? Jest tO bOg Ojciec! :) tO On mieszka w waszych sercach :) pOmaga wam w chwilach zwatpienia i nigdy was nie opusci... kOchajmy gO tak,jak On kOcha nas!! On zawsze pOmaga mi wyjsc z trudnych sytuacji. Nigdy mnie nie Opuszcza i zawsze jest przy mnie! za tO ja gO tak bardzO kOcham. Tyle dla mnie zrObil,dlategO nie wyObrazam sObie zycia bez niegO.. DlategO wy,zadajcie sObie pytanie,czy nie Odczuwacie pustki w swOim zyciu. Jesli czujecie brak wsparcia,bliskOsci i zrOzumienia, zwróćcie sie dO bOga! Na pewnO was nie zOstawi! tylkO bedzie Was kOchal! Tak jak kazdegO czlOwieka!

prOsze :)



Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:33:30+01:00
Jezus umarł na krzyżu dla naszego zbawienia !
Pocieszał strapionych, ociemniałym poddawał zawsze pomocną rękę!
Uzdrawiał !
Zawsze wybacza! A najważniejsze to ze kocha nas wszystkich bezinteresownie, trwale, nie zapiera się nas!
i choć co byśmy nie zrobili zawsze na przebacza !