Odpowiedzi

2009-12-06T17:13:39+01:00
Dwojgu
pięcioro
czternaściorgiem
---------------
trojga
siedmiorgiem
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:15:27+01:00
Dwa (C. r. nm.-os.) - dwóm
pięć (B. r. m.-os.) - pięciorgo
czternaście (N. r. m.-os) - czternastoma
dwusetny (N. r. nm.-os.) - dwusetnymi
troje (D.) - trojgu
siedmioro (N.) - siedmiorgiem

4 3 4
2009-12-06T17:18:02+01:00
Dwa - dwojgu
pięć - pięciu
czternaście - czternastymi
dwusetny - dwusetnymi
troje - trzecich
siedmioro - siódmymi
4 3 4