Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:19:19+01:00
Choć nie mamy wpływu na przebieg Eucharystii, nasza obecność zakłada uczestnictwo. Gest krzyża świętego wprowadza nas w atmosferę miłości - jest oznaką wiary. W trakcie Mszy Świętej modlimy się słowami: Wysłuchaj nas Panie. Modlimy się o dobro dla innych ludzi, znanych czy nieznanych - nieważne. Podkreśla to, że wszyscy jesteśmy braćmi. Wreszcie Wierzę w Boga, słowa wypowiedziane na głos mają olbrzymią moc. Znak pokoju - ściskamy dłonie obcym ludziom, jakbyśmy się znali od lat.
1 5 1
2009-12-06T18:22:19+01:00
W każdej Mszy Świętej na nowo przeżywamy śmierć i Zmartwychwstanie Pana Jezusa.To własnie On oddał życie dla naszego zbawiania.My jako wierzący powinniśmy właczać sie w jego mękę i śmierć.Dlatego też Msza Święta jest bardzo ważna w życiu każdego chrześcijanina. To własnie w jej czasie Bóg ukazuje nam swą Miłość i poświęcenie za nas.
1 5 1
2009-12-06T20:39:34+01:00
Podczas przekazania pokoju innym zgromadzonym! Podczas przemienienia ciała Jezusa w chleb powszedni! Podczas przyjęcia Najświętszego ciała Jezusa Chrystusa! Podczas śpiewu pieśni religijnych!