Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:16:43+01:00
1.przetłumacz:
hey,my name"s marika.
Czesc, mam na imię Marika.

napisz slownie:
15 - fifteen
10 ten
9 nine
40 forty
55 fifty five
29 twenty nine
63 sixty three
1 5 1
2009-12-06T17:19:02+01:00
Cześć, mam na imię Marika.

15-piętnaście-fiveteen
10-dziesięć-ten
9-dziewięć-nine
40-czterdzieści-forty
55-pięćdziesiąt pięć-fifty five
29-dwadzieścia dziewięć-twenty nine
63-sześćdziesiąt sześć-sixty three

xD
1 1 1
2009-12-06T17:28:46+01:00
Cześć, mam na imię Marika

15-fifteen
10-ten
9-nine
40-forty
55-fifty-five
29-twenty-nine
63-sixty-there
1 5 1