Odpowiedzi

  • anis
  • Rozwiązujący
2009-12-06T17:22:18+01:00
Jest bardzo dokłądnie opisaną głowną bohaterką tej ksiązki, moim zdaniem jest to postać bardzo barwna i ciekawa. w tej książce poznajemy dziewczynkę która jest mniej więcej w naszym wieku i miewa podobne problemy do naszych, w książce opisanych jest wiele zabawnych sytuacji które mogłby zdarzyć się nam każdemu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:25:25+01:00
Ponieważ odznaczała się wrażliwością i łatwo się wzruszała, dlatego reagowała na troski innych ludzi okazując im współczucie. Bohaterka była samodzielna, ambitna, pilna i bardzo pracowita. Osiągała bardzo dobre wyniki w nauce i pomagała Maryli w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Pragnęła, aby opiekunowie byli z niej dumni. Starała się udowodnić, że jest godna zaufania, odpowiedzialna i obowiązkowa.

nie wiem czy to dobrz i czy o to chodzi;/;/