Odpowiedzi

2009-12-06T17:24:21+01:00
POdam Ci linki z najpOtrzbniejszymi infOrmacjami,a ty sama sObie ulOzysh dO tegO zadanie ;) <bO nie wiem w jakiej fOrmie ma OnO byc>

http://www.dekalog.pl/eliasz/goscie/palla/st_i_nt.htm

http://www.lekcje.maranatha.pl/tematy/2003_1_przymierze/02.htm

pOzdrawiam =) =*
2009-12-06T17:25:59+01:00
Tu na pewno coś znajdziesz...

http://www.dekalog.pl/eliasz/goscie/palla/st_i_nt.htm

;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:28:11+01:00
Pan Bóg w zawartym przymierzu obiecał Abrahamowi w zawartym przymierzu, że da mu niezmiernie licznie potomstwo i że zostanie On Ojcem wszystkich narodów.
1 1 1