Ułóż i zapisz w zeszycie modlitwę, którą chciałbyś/chciałabyś się modlić co wieczór o gotowość otwarcia się na działanie Jezusa nawet wtedy, gdyby prowadziło to do radykalnej i nieodwołalnej zmiany w twoim życiu.

Prosze pomóżcie !!! To ma być dosyć długawe... ok. 15 zdań. Temu kto zrobi najładniejsze dam + 10 pkt. To jest na jutro... błagam!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:33:09+01:00
MOJ Jezu!
wiesz dObrze,ze jestem tObie Oddana,
Czuje sie wtedy przez Ciebie kOchana!
wszystkO dla Ciebie bym uczynila
Nawet radykalnie swe zycie zmienila
bO jestes u mnie najwazniejszy
pO mOdlitwie dO ciebie mOj dzien jest weselszy
DlategO Ofiaruje Ci gOtOwOsc swa dO dzialania
POdOlam wszystkiemu,nawet gdy tO bd trudne zadania
za twa milOsc wszystkO uczynie dla ciebie
Chce zaOfiaOwac drOgi Jezu siebie.!
Juz zawsze bede Cie wielbila...
pOki zyje Na ziemi bede Cie chwalila!

cOs mi nie wyszlO chyba :P ale staralam sie jak najladniej :P
2009-12-06T17:39:45+01:00
Panie Jezu, chciałabym aby jutrzejszy dzień nie był dla mnie dniem straconym. Zależy mi na dobrych ocenach w szkole. Chciałabym ciekawie spędzić jutrzejszy dzień ze swoimi przyjaciółmi. Panie Jezu, czuwaj nade mną aby nic złego mi się nie stało. Przy wyborze trudnej decyzji, pomóż mi w dokonaniu wyboru. Ty najlepiej wiesz co jest dla mnie dobre, a co złe. Nie pozwól, aby starsi mną pomiatali. Nie pozwól, żebym uległa pokusie. Panie Jezu dzisiejszego wieczoru proszę cię o to.