Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:32:34+01:00
Moim najskrytszym marzeniem są samochody. Ponieważ lubie na nie patrzeć, czyścić , po prostu je kocham za ich ryk
1 1 1
2009-12-06T17:35:06+01:00
Moje marzenie to posiadanie wielu wyścigowych aut i także starych ponieważ bardzo lubię samochody. chciałbym zbierać stare samochody ponieważ mogą one oddziaływać na historię starej budowy samochodów.




druga wersja

Chciałbym zostać kierowcą wyścigowym.Jeździć po całym świecie na różne wyścigi i rajdy i zostać mistrzem.
1 2 1