Temat:napisz po angielsku.

1)przetlumasz z polskiego na angielski:

a)hej mam na imie marika
b)mieszkam w czarnkowie
c)pochodzę z polski.
d)mam 12lat
e)lubię grać na komputerze i lubie biegać.







pozderki:D
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^mara1515^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:40:07+01:00
A) hey my name is Marika
b) I live in Czarnków
c) I from Poland
d) I'm 12
e) I like playing in computer and run =)
1 5 1
2009-12-06T17:40:41+01:00

a)hej mam na imie marika-hi my name is marika
b)mieszkam w czarnkowie-I live in czarnkowo
c)pochodzę z polski.-I from poland
d)mam 12lat- I'm twenteen years old
e)lubię grać na komputerze i lubie biegać. - i like play computer and run


1 5 1
2009-12-06T17:42:11+01:00
A Hey my name is Marika.
b I live in Czarnikowie.
c I`m from Poland.
d I`m 12.
e i like play computer and run.
1 3 1