Odpowiedzi

2009-12-06T17:41:18+01:00
Banał po prostu:)

Zdanie to znaczy, ze autor smieje sie i z siebie i z czytelnikow. Autor nie chcial nas urazic tym, poniewaz sam musial przeczytac to co napisał;)
To by bylo tyle:) jesli cos jeszcze chcesz to pisz:) A i czekam na najlepsza:)))
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:04:45+01:00
Autor umieszczając to zdanie na końcu swojej książki wyraźnie naśmiewa się z czytelnika, ponieważ to zdanie ma zabarwienie humorystyczne. Poza tym zdarzenia zawarte w tej książce są czasami absurdalne np. powrót dorosłego Józefa do szkoły, dlatego autor sam uważa, że nie warto było czytać tych "głupot" dlatego nazywa czytelników trąbami. Świat przedstawiony ma charakter groteskowy, jest przejaskrawiony i nierealny.
Moim zdaniem to zdanie oznacza również brak ostatecznego zakończenia, jakby autor mówił: "basta, dość tych głupot, kończymy"
7 4 7