Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:47:44+01:00
Drodzy Nowożency!
Jest mi niezmiernie miło być tutaj z wami w ten szczególny dzień. Wiem ile to dla was znaczy, jak bardzo to przeżywacie. Z całego serca życzę wam zdrowia szczęscia i wielkiej miłości, abyście byli razem do końca swoich dni.
2009-12-06T17:53:21+01:00
Teraz wzniose toast za pana mlodego ktory jest rowniez moim przyjacielem za to dlugo oczekiwane wesele na ktore wszyscy czekalismy :)