Odpowiedzi

2009-12-06T17:53:45+01:00
Nie wiem czy o to chodzi, ale coś mam;D
2009-12-06T17:55:05+01:00
Opis znajdziesz na wikipedii
--> http://pl.wikipedia.org/wiki/Tkanka_wzmacniaj%C4%85ca

/ czekam na naj .
hA hA .

pOzdrO ;* ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:59:25+01:00
Rośliny o dużych rozmiarach nie łamią się bo wytrzymałość nadają im tkanki wzmacniające. Pełnią one fukcje podobną do szkieletu człowieka.
Rośliny mają dwa rodzaje tkanek twardzice i zwarcice.


A obrazka sorki ale nie mogę nigdzie znaleźć mam go w ksiązce od biologi Puls życia do 1 gimn na stronie 75 :) Moze masz taką samą ;)
Mam nadzieję ze chociaz tyle pomogłam :)