Więc jest misja : )
Trzeba ułożyć wiersz(tylko trochę dłuższy proszę), i na końcu musi się pojawić "Miłe złego początki lecz koniec żałosny", Za wszelkie chociaż wskazówki, bądź pojedyncze wersy będę wdzięczna. No i tematyka jak samo za sb mówi że na początku fajnie pod koniec źle, czyli tak jak jest z alkoholem, narkotykami i innymi rzeczami również z komputerem. Z góry dziękuje : )
PS: wpadłam na pomysł że mogłoby być to właśnie o komputerze.

2

Odpowiedzi

2009-12-06T17:54:44+01:00

'' Początki często na początku miłe zdażają się,
miło jest miło, aż po jakiś kres,
cieszymy się i śmiejemy, że mamy to coś,
lecz z czasem schodzi to na, że żałosność tutaj gdzieś też jest ''

Możesz coś z tego wziąść

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:03:07+01:00
Żyły sobie dwa dachowe kotki:
Jeden młody, a drugi stary, markotny,
wszędzie razem zgodnie bywały,
z czego śmiały się nawet powały.
Aż pewnego razu uwierzcie,
zachciało się kotka niewieście,
zwabiła je do ogrodu swego,
nie wiedząc, co wybrać?którego?
Stary szybko zwąchał (jej) zamiary
i nie chciał przyjąć tej... posady
i dał młodemu te rady:
"Zostań,tutaj w klatce, a doczekasz wieku wielkiego.
A ja wole wolność kolego."
Młody zamilczał, skulił ogon i płacze;
"Tyś wolny, ale Ci stary wybaczę''.
Oto morał tej bajki niezbyt radosny:
''Miłe złego początki,
lecz koniec żałosny''.
1 5 1