Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:57:27+01:00
Chciałbym serdecznie pogratulować naszemu/naszej laureatowi/laureatce konkursu historycznego.
Jestem bardzo dumny, że uczeń/ uczennica naszej szkoły doszła tak wysoko w tak trudnym konkursie z tak trudnego przedmiotu.
Składam serdeczne gratulacje i życzę dalszych sukcesów w nauce.
2009-12-06T17:58:17+01:00
Oto uczeń który jako jedyny z całej szkoły i nawet polski napisał konkurs historyczny na wszystkie do zdobycia punkty. Jestem bardzo dumny że w mojej szkole jest chociaż jeden taki uczeń, nagroda została mu już wręczona brawo .