Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:54:38+01:00
W przekroju poprzecznym korzenia w strefie włośnikowej bezpośrednio pod skórą leży kora pierwotna ;)
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T18:15:54+01:00
Strefę korzeni bocznych, strefę włośnikową dzięki której roślina pobiera wodę z gleby.Korzenie boczne, rozrastające się poziomo lub ukośnie w glebie. Od korzeni bocznych kolejno odrastają ogałęzienia dalszych rzędów,występują liczne bulwki haustorialne
4 2 4