Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T17:58:31+01:00
Całkowite
C₃H₈ +5O₂ ---> 3CO2 + 4H2O
Półspalanie
2C₆H₁₄ + 13O₂ --->12CO + 14H2O
Niecałkowite
2C₂₀H₄₂ + 21O₂ --->40C + 42H2O
2009-12-06T18:00:42+01:00
C3H8 + 5O2 -> 3CO2 + 4H2O
2 C6H14 + 13O2 -> 12 CO + 14H2O

C20H42 + 10,5O2 -> 20C + 21 H20 /*2
2C20H42 + 21O2 -> 40 C + 42 H2O
2009-12-06T18:01:38+01:00
C₃H₈ + 5O₂ --->3CO₂+4H₂O
2C₆H₁₄ + 13O₂ --->12CO+14H₂O
2C₂₀H₄₂ + 21O₂ ---> 40C+42H₂O