Odpowiedzi

2009-12-06T17:59:24+01:00
1,5 km=150000cm.
150000cm.:75cm.=2000
2000*2= 4000
Odp;ułożono 4000 elementów
2009-12-06T18:01:50+01:00
OK rozwiązanie :
1,5 km = 150000cm
krawężnik = 75cm
długość ulicy 150000 cm
rozw.
z obu stron ulicy 2 x 150000 cm
300000cm : 75cm = 4000
Trzeba było ułozyć po obu stronach drogi 4000 kraweżników o dł. 75cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:03:08+01:00
1,5 km = 1500m
3km (1,5km + 1,5 km) = 3000m
3000m / 0,75m = 4000 sztuk
75 cm = 0,75 m
Odpowiedź: Na ułożenie drogi należy użyć 4000 sztuk krarężników.