Odpowiedzi

2009-12-06T18:06:11+01:00
⁴/₉ = ²°/₄₅- żyto

¹/₅ = ⁹/₄₅ - owies

²⁰/₄₅ + ⁹/₄₅ = ²⁹/₄₅- razem

45-29=16
16:2= 8

Odp.Dla Pawlaka wydzierżawił ⁸/₄₅ swojej ziemi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:07:54+01:00
⁴/₉+¹/₅=²⁰/₄₅+⁹/₄₅=²⁹/₄₅
1-²⁹/₄₅=⁴⁵/₄₅-²⁹/₄₅=¹⁶/₄₅
¹⁶/₄₅÷2=¹⁶/₄₅÷1⁴⁵/₄₅=¹⁶/₄₅÷⁹⁰/₄₅=¹⁶/₄₅×⁴⁵/₉₀=¹⁶/₁×¹/₉₀=⁸/₁×¹/₄₅=⁸/₄₅
Odp.⁸/₄₅ pola Kargula dzierżawi Pawlak.\

myśle że dobrze
pozdrawiam!!!!!