Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:33:53+01:00
Kobieta zły kierowca
blondynka głupia
rude fałszywe
mocny w słowach- słaby w czynach
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T20:26:09+01:00
KTO RUDY TEN WREDNY
KOBIETA ZŁY KIEROWCA
CZARNY KOT
NIE KŁADŹ TOREBKI NA PODŁODZE
BIENEMU PIAH ZAWSZE W OCZY
gDZIE KUHAREK 6 TAM NIE MA CO ZJEŚĆ
JAK SOBIE POŚCIELISZ TAK SIĘ WYŚPISZ
Idzie luty podkuj buty.
W marcu jak w garncu.