Ułóż chronologicznie wydarzenia i umieść je na taśmie chronologicznej(proszę o daty tych wydarzeń)
bitwa pod Maratonem
bitwa pod Termopilami
bitwa pod Heroneą
bitwa pod Isos
bitwa pod Salaminą
reformy Klejstenesa
reformy Peryklesa
pierwsze igrzyska olimpijskie
śmierć Aleksandra Macedońskiego

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:05:54+01:00
Bitwa pod Maratonem - 490r.p.n.e.
bitwa pod Termopilami - 480r.p.n.e.
bitwa pod CHeroneą - 338r.p.n.e.
bitwa pod Issos - 333r.p.n.e.
bitwa pod Salaminą - 480r.p.n.e.
pierwsze igrzyska olimpijskie - 776r.p.n.e.
śmierć Aleksandra Macedońskiego - 323r.p.n.e.
reformy Peryklesa - 444-429r.p.n.e.
reformy Klejstenesa - 508-507r.p.n.e.
2 5 2
2009-12-06T18:15:17+01:00
Bitwa pod Maratonem-490p.n.e
bitwa pod Termopilami-480p.n.e
bitwa pod Heroneą-338p.n.e
bitwa pod Isos-333p.n.e
bitwa pod Salaminą-480p.n.e
reformy Klejstenesa-6 wiek
reformy Peryklesa-5 wiek
pierwsze igrzyska olimpijskie-776p.n.e
śmierć Aleksandra Macedońskiego-323p.n.e
3 3 3