Proszę o odmianę poniższych czasowników. Zależy mi na przejrzystej formie zapisu, aby łatwo się było nauczyć (kartkówka). Oczywiście daję najlepszą odpowiedź, ale musi być naprawdę dobrze:
sprechen, nehmen, geben, werfen, sehen, treffen, lesen, fahren, schlafen

3

Odpowiedzi

2009-12-06T18:06:44+01:00
Ich.spreche ich. nehme
du,sprichst du nimmst
er,sie,es srricht er, sie,es nimmt
wir sprechen wir nehmen
ihr sprecht ihr nehmt
sie, Sie sprechen sie, Sie nehmen


ich gebe
du gibst
es, sie ,es gibt
wir geben
ihr gebt
sie,Sie geben

ich sehe
du sihst
es, sie,es siht
wir sehen
ihr seht
sie,Sie sehen

ich treffe
du triffst
es, sie, es trifft
wir treffen
ihr trefft
sie,Sie treffen

ich fahre
du fahrst
er,sie,es fahrt
wir fahren
ihr fahrt
sie, Sie fahren

icch schlafe
du schlefst
er,sie,es schlaft
wir schlafen
ihr schlaft
sie,Sie schlafen


TYlko tyle umie choc bym chciala to wiecej nie napisze bo nie chce Cie wprowdzac w bląd:)))


1 4 1
2009-12-06T18:15:45+01:00
Ich spreche]du Sprichst]er/sie/es Spricht]wir Sprechen]ihr Sprecht]Sie sprechen
ich sehe]du siehst]er/sie/es sieht]wir sehen]ihrseht]Siesehen
ich treffe]du trifft]er/sie/es trifft]wir treffen]ihr trefft]Sie treffen
ich lese]du liest]er/sie/es liest]wir lesen]ihr lest]Sie lesen
ich Schlafe]du schlafst]er/sie/es schlaft]wir schlafen]ihr schlaft]Sie schlafen
"
OCZYWISCIE W SCHLAFEN W DU I ER/SIE ES A UMLAUT CZYLI 2 KRESKI NAD A

ichfahre]du fahrst]er/sie/es rahrt]wir fahren]ihr fahrt]Siefahren
"
OCZYWISCIE W FAHREN W DU I ER/SIE/ES NAD A UMLAUT CZYLI 2 KRESKINAD A

PRZEPRASZAM ZE NIE WSZYSTKIE ALE TYLKO TYLE WIEM

WSZYSTKO Z DUZEJ LITERY PAMIETAJ MNIE SIE NIECHCIALO XP
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:28:42+01:00
"sprechen"
ich spreche
du sprichst
er/sie/es sprichst
wir sprechen
ihr sprecht
sie sprechen

ich nehme
du nimmst
er/sie/es nimmt
wir nehmen
ihr nehmt
sie/Sie nehmen

"geben"
ich gebe
du gibst
er/sie/es gibt
wir geben
ihr gebt
sie/Sie heben

"werfen"
ich werfe
du wirfst
er/sie/es wirft
wir werfen
ihr werft
sie/ Sie werfen

"sehen"
ich sehe
du siehst
er/sie/es sieht
wir sehen
ihr seht
sie/Sie sehen

"treffen"
ich treffe
du treffest
er/sie/es treffe
wir treffen
ihr trefft
sie/Sie treffen

"lesen"
ich lese
du liest
er/sie/es liest
wir lesen
ihr lest
sie/Sie lesen

"fahren"
ich fahre
du fährst
er/sie/es fährt
wir fahren
ihr fahtr
sie/Sie fahren

"schlafen"
ich schlafe
du schläfst
er/sie/es schläft
wir schlafen
ihr schlaft
sie/Sie schlafen
2 2 2