Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:09:32+01:00
Ponieważ to czas, gdzie czekamy na przyjście Zbawiciela, On zrobi dla nas tyle, my zróbmy chociaż najdrobniejszą rzecz!
1 5 1
2009-12-06T20:32:58+01:00
Gdyż to czas, w ktorym czekamy na przyjście Pana Jezusa. I muśimy czynić dobre uczynki, a gdy pan już przyjdzie, będzie nam pomagał w czynieniu ich.


Sora że tak mało rożwinięte ;).
Brak weny ;*.
1 5 1