Odpowiedzi

2009-12-06T18:17:25+01:00
Gwałcenia kobiet,
bicie dzieci,
liczne porwania,
brutalne lub smiertelne pobicia
tyle z zeszytu do wosu
mam nadzieję że sie przyda
pozdrawiam
:)
2009-12-06T18:17:49+01:00
-poniżanie ludzi o innych religiach
-gwałty,
-pobicia
-tortury
-konflikty zbrojne i etniczne
-głodzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:25:06+01:00
1. Włamania
2. Kradzieże
3. Napady
4. Kłamstwo (np.składanie fałszywych zeznań)
5. Łapówki
6. Śmiecenie, palenie i hałasowanie w niedozwolonych miejscach
7. Aborcja lub nakłanianie do niej
8. Zastraszanie
9. Porwania
10. Wykorzystywanie np. dzieci
11. Zmuszanie do urodzenia dziecka wbrew woli matki

i już nic więcej do głowy mi nie przychodzi ;)