Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:18:14+01:00
Wyposażenie podstawowe
egzotyczne okolice
obszarów wiejskich
depozytów
Ogłoszenia
bonów skarbowych
pralka
zmywarka do naczyń
szafka
centralnego ogrzewania
tapeta
do wynajęcia
do sprzedaży
2009-12-06T18:26:01+01:00
Basic facilities - ułatwienia
exotic surroundings - egzotyczne otoczenie
rural areas - pola uprawne (rolne przestrzenie)
deposit - depozyt
adverts - ogłoszenia
bills - rachunki
washing machine - pralka
dish washer - zmywarka do naczyń
cupboard - szafka
central heating - centralne ogrzewanie
wall paper - tapeta
to let - do wynajęcia
for sale - na sprzedaż
2009-12-06T23:03:04+01:00
Wyposażenie podstawowe
egzotyczne okolice
obszarów wiejskich
depozytów
Ogłoszenia
bonów skarbowych
pralka
zmywarka do naczyń
szafka
centralnego ogrzewania
tapeta
do wynajęcia
do sprzedaży