Odpowiedzi

2009-12-06T18:24:13+01:00
Komu autor dedykuje książkę?
Kim jest pani Róża?
Ile lat ma Oskar?
Dokąd Oskar uciekł w Boże Narodzenie?
Do kogo Oskar pisze listy?
Kto był przy chłopcu gdy ten umierał?
Jak miał na imię miś Oskara?
Jak miała na imię dziewczynka w której Oskar się zakochał?
Co Oskar powiedział rodzicom, że ci się "odblokowali"?
Co przez ostatnie trzy dni stawiał Oskar na szafce?
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:24:57+01:00
Kim była dla oskara PAni róża, co ich łączyło.
Co dla Oskara wymyśliła Pani róza.
Co oskar zrobil przed trafieniem do szpitala.
Ile mial lat wtedy.
jak nazywali sie jego przyjaciele i dziewczyna.
Gdzie Oskar sie zamknął przed rodzicami?
Co rodzice ukrywali przed oskarem


Swiezo z testu i GIM
8 3 8