Odpowiedzi

2009-12-06T18:22:05+01:00
2009-12-06T18:25:14+01:00
Fraszka to poprostu krótkie opowiadanie lub wiersz, rymowany lub wierszowany o różnorodnej tematyce. Fraszka to dosłownie gałązka, a literackie znaczenie fraszki = błachostka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:25:33+01:00
Fraszka jest to krótki utwór poetycki będący odmianą epigramatu, jest najczęściej żartobliwy i na błahy temat, dotyczy jakiegoś zdarzenia lub osoby. Zakończona jest puentą stanowiącą wyostrzenie myśli lub konkluzję.
1 5 1