Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:37:08+01:00
Zdaża się że np. na lekcji uczeń przeklnie przy pani.-osoba słyszaca to nawet pani powinna zadzwonić do rodziców dziecka i porozmawiać na temat tego zachowania. w szkole zdazaja sie sytuacje że chłopak bije dziewczyne nawet za to że nie dała mu sciągnąć (nazywa on sie damski bokser) ja bym wtdy powiadomiła pania która dyżuruje na korytarzu o zachowaniu tej że osoby.
2009-12-06T21:19:29+01:00
Nietolerancja w szkole przejawia się między innym tym, że inni uczniowie nie szanują zdania reszty uczniów. Wyśmiewają się z innych osób, dlatego że np. są oryginalni inaczej się ubierają lub mają inne poglądy...