Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:34:28+01:00
G.Skill, producent wydajnych pamięci oraz dysków SSD poszerzył ofertę o prawdopodobnie najszybsze na świecie moduły DDR3. Dwukanałowy zestaw należący do serii PI umożliwia stabilną pracę przy bardzo wysokiej częstotliwości 2200MHz oraz rekordowo niskich opóźnieniach CL7. Dodatkową zaletą jest fakt, iż osiągnięcie tak ekstremalnych parametrów pracy stało się możliwe już przy napięciu o wartości 1.65V. Ekstremalny zestaw G.Skill o oznaczeniu F3-17600CL7D-4GBPIS zaprojektowano z myślą o platformie P55 i procesorach Intel Lynnfield Core i7 870/860. Inżynierowie firmy G.Skill wnikliwie przetestowali moduły DDR3 2200 na płytach producentów ASUS, EVGA oraz MSI.
2 5 2
2009-12-06T18:36:09+01:00
Oferta pamięć PDP Patriot powiększyła się o zestaw dla graczy (teoretycznie) zawierający 4GB DDR II 1066 PGS (2 x 2 GB) oraz klucz do gry Street Fighter IV. Patrioty z serii PGS (Performance Gaming Series) przyciągają wzrok wysokim „grzebieniem” i fantazyjną, wielokolorową nalepką będącą znakiem rozpoznawczym serii. Wysoka bezawaryjność, złocone styki i wydajny, aluminiowy radiator dopełniają reszty. Serię PGS docenią nie tylko gracze, dla których zostały zaprojektowane, ale również wszyscy użytkownicy, którzy szukają wysokiej jakości w przystępnej cenie. Pamięci Patriot PGS zostały objęte dożywotnią gwarancją producenta i sprzedawane za około 350 zł.
1 5 1