Moim zadaniem jest napisanie listu po angielsku.
Jest to moj pierwszy list, gdyz dopiero co zaczelam uczyc sie tego jezyka i nie radze sobie ze wszystkim. Bylabym bardzo wdzieczna za przetlumaczenie ulozonego przeze mnie tekstu badz tez napisanie po swojemu jesli komus bardziej to odpowiada. Ma to byc list do kolezanki, w ktorym wlasciwie opisuje siebie, swoja rodzine, studia, zainteresowania itd.
Oto tekst.


Ucze sie w liceum ogolnoksztalcacym. Moim ulubionym jezykiem jest jezyk niemiecki, ktorego chetnie sie uczę nawet w wolnym czasie. Angielski sprawia mi male trudnosci jednak daje sobie radę. (lub tez moze byc cos takiego: Dobrze mowie po niemiecku a angielski sprawia mi trudnosc). Jednak ucze sie go duzo.
Mam jedna siostre. Ma na imie Joanna i ma 19 lat. Studiuje W Wyzszej Szkole Bankowej w Poznaniu. Moj tata ma na imie Roman. Ma 42 lata i pracuje jako budowniczy. Moja mama Renata ma 41 lat. Nie pracuje (badz: zajmuje sie domem). Rodzina mojego taty jest bardzo duza. Ma siedmiu braci i dwie siostry.
Moim hobby jest jazda konna. Kazdy wolny czas spedzam z konmi. Dzieki temu mam duzo przyjaciol z ktorymi laczy mnie wspolne zamilowanie do koni (lub tez po prostu: wspolne hobby). Lubie sluchac muzyki, chodzic do kina i na dyskoteki.
Opowiedz mi cos o sobie.
Czekam na Twoj list.

Bede bardzo wdzieczna za pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:10:36+01:00
Hi Susan,
First i would like to greet you and your family.I write to you because I want to tell you about me and my family.
I learning in hight school. My favourite subject in school is German language.It's fantastic language. I learning his even in free time. English language cause me small difficulties.However I learning him a lot of.
I have one sister. She's Joanna, she's 19. she studies in Poznan. My father is Roman and he's 42 years old. he is builder. My mother is Renata and she's 41.she is housewife. Family my father is very big. he has got 7 brothers and 2 sisters.
Horses are my hobby.Every free time i spent with their.Thanks this i have many friends with which links me common hobby. I like listening to music, going to the cinema and to the disco.
Tell me something about you and your family.
I wait for your letter.

Kissing
XYZ

mam nadzieje ze dobrze...:) pozdrawiam:)
1 5 1
2009-12-07T00:53:52+01:00
Dear Sara.
How are you ? Thank you for your letter and your photo. Just like you've asked me in the letter I will describe myself and my family. I live in Poznań with my family. I am sixty (16) years old, and I am a student of Hight School. I have blond hair and light blue eyes. My favorite language is German, that is I learn German in a free time. But English give me a small difficult. I have a Sister. Her name is Joanna. She is 19. She's study at Univertsity in Poznań. My dad has's Roman. Is 42 years and works as a builder. My mom, Renata has 41 years and works at home. Family my dad is very big. Has seven brothers and two sisters. For this I have many friends we shared a passion for horses. I love music and I like going to the cinema and disco.
Tell me something about yourself.
I'm looking forward to your letter.

Best wishes


Droga Saro,
Jak się masz? Dziękuję Ci za Twój list i zdjęcie. tak jak pytałaś mnie w liście opiszę Ci siebie i moją rodzinę. Mieszkam w Poznaniu z moją rodziną. Mam 16 lat i chodzę do liceum. Mam blond włosy i niebieske oczy. moim ulubionym językiem jest niemiecki dlatego uczę się go w wolnym czasie. Ale Angielski sprawia mi trudność. Mam siostre. Ma na imie Joanna. Ma 19 lat. Studiuje na Uniwersytecie w Poznaniu. Moj tata ma na imie Roman. Ma 42 lata i pracuje jako budowniczy. Moja mama Renata ma 41 lat. Nie zajmuje sie domem. Rodzina mojego taty jest bardzo duza. Ma siedmiu braci i dwie siostry.
Moim hobby jest jazda konna. Kazdy wolny czas spędzam z końmi. Dzieki temu mam dużo przyjaciół ponieważ mamy wspólne zamiłowanie do koni. Lubie sluchac muzyki, chodzic do kina i na dyskoteki.
Opowiedz mi cos o sobie.
Czekam na Twoj list.

Najlepsze Życzenia


Myśle że Ci pomogłam ;) Jagbyś miała czas i chęci to zapraszam do rozwiązania mojego zadania z matematyki ;)