Hej:) mam problem zadaniem moglby mi ktos pomoc?? W Karpaczu na wysokosci 600 m n.p.m zanotowano temp. 4 C. Jakiej temperatury powietrza nalezy spodziewac sie na pobliskiej góże Snieżce na wysokosci 1600m n.p.m jezeli sredni spadek temperatury wynosi 0,6C na każde 100m wysokosci??? prosze o pomoc:(

2

Odpowiedzi

2009-12-06T18:44:39+01:00
1600 m. n.p.n - 600 m. n.p.m = 1000m
1000 m : 100 m = 10 .
10 x 0,6 = 6 st. C
4 st. - 6 st. = -2 st. C



Liczę na naj .xd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:47:31+01:00
Zanotowano 10C

bo co 100 m jest 0,6 a więc 10 razy wyżej leża sznieżyce a więc 10 pomnożyć przez 0,6 i dodać to do 4 i wychodzi 10