Odpowiedzi

2009-12-06T18:45:58+01:00
Kości biodrowe są rozchylone,kości łonowe tworzą kąt rozwarty,jest ona szersza niż u mężczyzny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:48:38+01:00
-Jest w znacznym stopniu duża co pomaga w potrzymywaniu dziecka w trakcnie ciązy



-jest ona szersza w taki spodób dziecko może się łatwo wydostac przy porodzie


Chyba tak to ma być
2009-12-06T18:50:08+01:00
Jest szersza, aby mogła pomieścić dziecko

jest także 'mocniejsza' by chronić dziecko podczas ciąży