Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:52:51+01:00
Można ponieważ za pomocą tego alfabetu można przekazac dowolny znać (bez polskich znaków) w tym, cyfry litery oraz znaki specjalne. Odpowiedź jest nieprecyzyjna bo czy można za pomocą tego znaku podać każde słowo? Tak, pod warunkiem że ą=a, ć=c, z=ź=ż, o=ó, l=ł, s=ś itp.
2009-12-06T20:46:53+01:00
Pewnie, że można. Nie oglądałeś nigdy Mg Gyvera ;)

Można przekazać każdą literę i cyfrę (niestety bez polskich znaków).
2009-12-06T22:24:47+01:00
Można przesłać każdą wiadomość, wykluczając wiadomości z czcionkami zawierającymi nietypowe znaki (np. polskie ą,ę,ć,ż,ź,ó,ł i np. niemieckie ü,ö,ä,ß).
1 5 1