PROSZE POMÓŻCIE>>>:)

1)Komórka pleśniaka
2)powstają w zarodmi
3)jeden z czynników potrzebnych do życia pleśniaka
4)podstawowy element budujący organizm
5)grzyby jednokomórkowe
6)sposób rozmnażania się drożdży
7)w niej powstają zarodniki
8)tworzą się strzępki
9)chleb dla pleśniaka

To jest krzyżówka..;)
PROSZĘ o rozwiązanie

zad.9
Pleśniak rozmnaża się przez:
a)
b)
c)

2

Odpowiedzi

2009-12-06T19:16:50+01:00
1) Strzępka
2) zarodniki
3) światło
4) woda
5)drożdże
6) saprofity
7) zarodnia

pleśniak rozmnaża się przez zarodniki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:20:58+01:00
1) grzybnia
2) zarodniki
3) (np.) woda
4) komórka
6) pączkowanie
7) zarodnia
9 substancja organiczna

a) płciowo (za pomocą gamet)
b) bezpłciowo (za pomocą ruchliwych spor)
c) Jego rozmnażanie się zbliżone jest do rozmnażania się niektórych glonów dlatego niekiedy nazywane są grzybami glonowymi lub glonowcami.