Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:53:55+01:00
X- liczba królików
y-liczba bażantów

x+y=35
4x + 2y= 94


x=35-y
4(35-y) + 2y=94

x=35-y
140-4y + 2y= 94

x=35-y
-2y= -46

x=35-y
y=23

x=35-23=12



1 2 1
2009-12-06T19:19:04+01:00
Dane:
35-głów
94-nogi
x-liczba królików
y-liczba bazantów

Rozwiązanie:


W Załączniku bo klamerki głównej nie moge tu zrobic : )

Odp.Bażantów było 23.











1 4 1