SIEMASZ ;) Pytania mam tym razem

1. Masowe przemieszczanie się ludności (liter 8)
2. Rozpoczęli falę migracji po odkryciu Ameryki przez Kolumba (9)
3. Na obszarze tej cieśniny znajdował się kiedyś pomost lądowy (7)
4. Nazwa odnosząca się do Europejczyków zasiedlających Amerykę po jej odkryciu (13)
5. Potomek przedstawiciela rasy białej oraz rasy czarnej (5)
6. Potomek Indianina i przedstawiciela rasy białej (5)
7. Potomek Indianina i przedstawiciela rasy czarnej (6)
8.
9. Rdzenni mieszkańcy obu Ameryk (8)

Dzięki za odpowiedzi :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:01:45+01:00
1. migracje
2. hiszpanie
3. beringa
4.
5. mulat
6. metys
7. zambos
8. niewolnik
9. indianie
hasło: chinatown jest to masowa migracja do azjatów do krajów ameryko północnej, doprowadziła w miastach do powstania chińskich dzielnic, zwanych Chinatown.
2 4 2
2009-12-06T19:11:52+01:00
1. Migracja
2. Hiszpanie
3. Beringa
4. Kolonizatorzy
5. Mulat
6. Metys
7. Zambos
8. -
9. Indianie
1 4 1