Oto polecenie po angielsku:
Write a paragraph about the history of your town.Use these questions to help you.
*When did people first live there?
*What was the town called at that time?
*What are the important dates in your town's history?Why are they important?
A teraz po polsku(dla ułatwienia):
Napisz paragraf z histori twojego miasta(ja musze o Koszalinie ale jakby ktos napisał o swoim to bym pozmieniała)
Użyj pytań pomocniczych:
*Kiedy pierwsi ludzie przybyli do twojego miasta?
*Jak nazywali miasto w tym czasie?
*Podaj i opisz jakieś ważne daty z historii twojego miasta...(o Koszalinie)
Proszę pomóżcie muszę to mieć do dzisiaj wieczora bo w poniedziałek muszę oddać pracę:)
Jeżeli ktoś z was ma książkę od angielskiego dla klasy 2 gimnazjum"New inspiration" to to zadanie znajduje się na stronie 43 i jest to 4 zadanie:)
Z góry dziękuje i proszę o pomoc...

2

Odpowiedzi

2009-12-06T19:11:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:24:18+01:00
My beautiful town, Koszalin was a Slavic's housing estate in XII century. A duke, Boguslaw II gave a privilege: Koszalice country.

Dates:
4th of March 1945: my town was seized by Red Army. The city was destroyed in 40%.
1950-1975: Koszalin was a capital city of koszalinski voivodeship.
1998: Koszalin found in zachodniopomorski voivodeship
1582 : They finished a construction of a castle - dukes residence.
1718 : Koszalin almost burned in a fire.

Niewiele tego, ale więcej niestety nie napiszę. Mam nadzieję, że moje wypociny jakoś Ci się przydadzą. Jeśli masz jakieś wątpliwości, to napisz ;) pozdrawiam
2 5 2