Odpowiedzi

2009-12-06T19:04:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:07:43+01:00
Ten dzien byl okropny caly czas meczyly mnie wyrzuty sumienia. Napewno to sie kiedys wyda czemu bylam taka glupia i pozwolilam byz zadza wladzy byla silniejszaa od mojego sumienia.Zabilam Aline Grabca i Kostryna. Przezemnie zginal pustelnik i moja matka.Gdybym mogla tylko cofnac czas napewno bym tego nie zrobila.Wolalabym aby Kirkor nigdy nkie trafil do mojego domu i aby wszystko bylo tak jak dawniej.
11 3 11