Odpowiedzi

2009-12-06T19:08:42+01:00
Slowo boze mozna glosic w ruzny sposob takim najwiekszym to przez modlitwe , rowniez na spotkaniach w kosciele jak i uczestnictwo w mszach, mozna rowniez przez czyn np. byc uprzejmym itp.
37 4 37
2009-12-06T19:08:50+01:00
Modlić się i uczęszczać do kościoła
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:30:47+01:00
" Nie samym chlebem żyje człowiek, lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych."
Głosić Słowo Boże można również - przykładem. Postawą szacunku i miłości. Poświęcenie się, bezinteresowność, oddanie się drugiemu człowiekowi na służbę, prawość, dobroć - wszystko to już w jakiś sposób ukazuje światu Boga dobrego i życzliwego. Chrześcijanin kształtujący swoje życie według nauki i przykładu Chrystusa nawet bez słów ukazuje, jak należy postępować, aby osiągnąć zbawienie wieczne. Czynić dobro, pomagać innym w potrzebie, zawsze podać pomocną dłoń. Mieć dobro na rękach , nie czynić zła.
21 3 21