Odpowiedzi

2009-12-06T19:13:05+01:00
KOCHANA np.Paulino!
pisze ten list do ciebie bo chciałam ci przypomniec o tym jak się poznalismy i jak sie razem ze soba związaliśmy .
Pamiętasz ten dzień z pewnością tak samo jak ja , więc nie bede się rozpisywać .Pamiętasz jak zrobiliśmy ten kawał pawłowi i jak zakochaliśmy sie w tym samym chłopaku.
Dzięki tobie mój świat stał się kolorowy . Chciałam podziękować ci za to .Kocham cie!!
musimy poromzwiać
spotkajmy się tam gdzi zawsze sie spotkaliśmy pierwszy raz o 16.15. w sobote
kocham cię
do zobaczenia
kasia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:18:22+01:00
Droga ....(imie)

Bardzo milo spedzalem z Toba czas, dobrze sie bawilem.Zawsze moglem na Ciebie liczyc i mialem do Ciebie zaufanie.Byłas spelnieniem moich marzeń.Jednak czuje sie jak ptak uwieziony w klatce.Pamietaj jak mowilem kocham to te slowa nie byly klamstwem. Mam nadzieje ze zapomnisz o zlych chwilach a zostana w twojej pamieci tylko te dobre. Ja o Tobie nigdy nie zapomne.Mam nadzieje że mnie zrozumiesz i wybaczysz mi to kiedys.Nigdy Cie nie zapomne...
Twoj.....
1 5 1