Odpowiedzi

2009-12-06T19:11:46+01:00
Komputer nie może zastąpić człowieka, nie umie czuć, kochać tak jak my!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:12:02+01:00
Kmputer nie moze zastapic czlowieka poniewaz czlowiek kocha czlowiek cerpi razem z toba oddycha mowi pociesza cie je spi i zawsze Ci pomoze jak potrzebna Ci pomoc.
2 3 2
2009-12-06T19:25:18+01:00

Oczywiście, że komputer nie zastąpi człowieka.
Komputer potrafi rozwiązywać niektóre problemy, zadania, lecz popełnia błędy i nie jest wstanie uczyć np. tak jak w szkole.
Nie potrafi kochać, wyrażać uczuć jak ludzie i wspierać w potrzebie, doradzać w trudnych sytuacjach. A także nie zapracuje na twoje utrzymanie, tak jak właśni rodzice. To urządzenie może dać ci rozrywkę, lecz nigdy nie zastąpi takiego kogoś jak np. prawdziwego przyjaciela.
1 5 1