Odpowiedzi

2009-12-06T19:16:50+01:00
Okres dwuwładzy był wtedy gdy władze w państwie sprawowały dwie partie np. w Rosji po rewolucji lutowej powstały dwa obozy władzy:
a) rzad tymczasowy
b) Piotrogrodzka Rada Delegatów Robotniczych i Żołnierskich
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:16:59+01:00
Dwuwładza to sytuacja w Rosji w czasach rewolucji październikowej,gdy państwem rządziły 2 osrodki władzy : Piotrogrodzka Rada Delegatów Robotniczych i Żołnierskich i Rząd Tymczasowy.
tak to mozna najkrocej opisac :D
10 4 10
2009-12-06T19:17:08+01:00
Po obaleniu cara w stolicy, nieprzemianowanej w 1914 w Petersburgu , powstały od siebie dwa ośrodki władzy : Rząd Tymczasowy i Piotrogrodzka Rada Delegatów Robotniczych i Żołnierskich
5 2 5