Prosze o pomoc w przetłumaczeniu tekstu na j.niemiecki:

Ja:
-czytam książkę
-odrabiam lekcje
-sprzątam pokój
-oglądam telewizję
-gram na komputerze
Mama:
-robi zakupy
-sprząta
-piecze ciasto
-zmywa naczynia
Tata:
-myje samochód
-pomaga mamie
-podlewa kwiatki
-pracuje przy komputerze

3

Odpowiedzi

2009-12-06T19:14:45+01:00
I:
-Ich habe das Buch
-do Schreiben Unterricht
sprzątam-Zimmer
-fernsehen
-Ich spiele auf dem Computer

Mutter:
-einkaufen

-Reinigung
-Kuchen backen
-Geschirr spülen
Vater:
Waschanlage
Mutter-hilft
-die Blumen gießen
-Arbeit am Computer
2 3 2
2009-12-06T19:24:02+01:00
Ja:
-ich lese Buch
-ich Hausaufgabe mache
-ich Zimmer aufreaemen ( ea="a" z umlautem)
-ich sehe Fern
-ich Computer spiele

Mama:
-Einkaufe macht
-aufraumt (etwas)
-backt Kuchen
-Geschir spuelt (ue-u z umlautem)

Tata :
-weascht Auto
-hilft Mama
-pflege Blumen
-arbeitet an Computer

powinno być dobrze.;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:28:18+01:00
Me:
-Ich habe das Buch
-do Schreiben Unterricht
- Reinigung Zimmer
-fernsehen
-Ich spiele auf dem Computer
Mamma:
-einkaufen
-Es löscht
-Kuchen backen
-Geschirr spülen
Dad:
- Waschanlage
-Mutter-hilft
-die Blumen gießen
-Es funktioniert am Computer


ps. Mam nadzieje że będzie ok i dostane naj... :*
2 5 2