Odpowiedzi

2009-12-06T19:17:02+01:00
UWAGA
Dnia xx,yy,zz odbędzie się majówka pod Czarnoleską lipą
serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych wstęp wolny


ksiądz proboszcz
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:18:12+01:00
Majówka pod Czarnoleską lipą !
Tu odpoczniesz jak nigdy w cieniu jednej z lipy.
Obiekt znajduje się w pięknym krajobrazie leśnym.
Cena: (i tu sobie wymyślasz)
Jedyna taka okazja !
40 2 40