Odpowiedzi

2009-12-06T19:22:30+01:00
Ksiegi historyczne czyli , ksiegi w PŚ opowiadające o wydarzeniach , np, ks Rodzaju, Liczb, Powturzonego Prawa, Wyjścia, Kapłańska .

Dydaktyczne czyli te co mają nauczać - Listy wszystkie , Do Rzymian , Filipian , tymoteusza , itp.


Prorockie, czy ksiegi przepowiadające przysłośc , ks Jeremiasza, Izaasza , Daniela, i wszystkich proroków, i Apokalipsa ś Jana
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:22:49+01:00
Historyczne- prezentowane losy narodu izraelskiego, dzieje Jezusa
Dydaktyczne- przedstawia wskazówki, zalecenia, kodeks praw
A to na pewno chodziło o prorockie może o Profetyczne
Profetyczne- zawierają proroctwa i przepowiednie
8 3 8
2009-12-06T19:24:04+01:00
Księgi dydaktyczne - siedem z czterdziestu sześciu ksiąg Starego Testamentu . Głoszą mądrość biblijną oraz, że fakt istnienia Boga
Księgi prorockie - inaczej nazywane też profetycznymi. Jest to ostatni i największy zbiór spośród trzech części Starego Testamentu
6 4 6