Odpowiedzi

2009-12-06T19:26:09+01:00
Rodzice : większe doświadczenie życiowe
zarabiają pieniądze na dzieci


dzieci: uzależnieni od rodziców
uczą się (szkoła)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:26:29+01:00
Wzrost,podejmowanie decyzji,myśli,dusza,wygląd,praca,zobowiązania
2009-12-06T19:26:56+01:00
- Mamo a dlaczego łabędzie dorosłe są białe, a młode szare?
- Wiesz synku... tak to bywa w świecie zwierzęcym, że młode różnią się wyglądem
od dorosłych... na przykład u ludzi: małe dzieci mają krótkie i krzywe nogi a
dopiero później rosną im długie i proste...
- No tak, no tak! Tak samo jak z włosami. Młode dzieci nie mają włosów a potem
im rosną. A ja wiem, dlaczego dzieci rodzą się bez włosów. Bo jakby miały włosy,
toby strasznie w brzuch łaskotały