Na podstawie własnych wiadomości napisz czym Polacy mogą się pochwalić przed turystami a czym powinni się wstydzić,
(uwzględnij:strój narodowy, kuchnię narodową, tradycję, kulturę,zabytki i inne ciekawostki.)

Bardzo proszę o szybką i dobrą pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:28:21+01:00
Pochwalić:
metro Warszawskie, stare i ciekawe zabytki, gościnność Polaków,

wstydzić: wandalizm, grafitti na budynkach, niezorganizowany rząd
2009-12-06T19:33:30+01:00
Polacy do dumy mają wiel powodów np. nasze wspaniałe parki narodowe . Różnego rodzaju pomniki przyrody oraz wspaniale zabytki
Powodem do smutku jet stan naszych dróg dzike wysypiska smieci